Vigtig information om coronavirus

Coronavirus har sat os alle i en uvant position. PlusGuldkort kan forsikre jer kunder om, at vi har en robust plan for, hvordan vi fortsat yder god service for samt tager samfundsansvar under denne pandemi.

Vi vil gøre vores bedste for at besvare jeres kundehenvendelser samt sikre, at I fortsat kan anvende jeres PlusGuldkrot. 

Myndighedernes samlede information om coronavirus.

Har du fået aflyst en rejse eller et event på grund af coronavirus?
Har du fået aflyst en flyrejse, pakkerejse, event eller lignende, skal du i første omgang kontakte den virksomhed, produktet er købt hos, for at kræve tilbagebetaling. For at EnterCard (udsteder af PlusGuldkort) kan vurdere, om du har ret til at få pengene refunderet, skal du kunne dokumentere, at virksomheden har nægtet dig erstatning. Sørg også for at gemme al kommunikation mellem dig og virksomheden. Tænk på, at virksomhederne oplever et stort pres for tiden, og at der derfor kan gå længere tid end normalt, inden de vender tilbage til dig.

Du finder mere information om tilbagebetaling her.

 

Bemærk, der er ingen forsikringer tilknyttet dit PlusGuldkort.
Mange arrangører (både rejse og event) har dog forlænget deres frist for ombooking og deres fortrydelsesret ud over deres standardvilkår. Det er dog altid vigtigt, at du selv er opmærksom på, hvilke regler gælder for ombooking og ændring af rejser og arrangementer, og hvor lang tid inden afrejse eller arrangement start, du kan foretage ændringer.

forbrug.dk finder du også information om dine rettigheder som kunde, og hvordan du skal forholde dig, hvis dit fly, rejse eller arrangement er aflyst. Kontakt arrangøren, hvis du har spørgsmål om ombooking eller refusion.


Hvordan kommer jeg i kontakt med kundeservice?
Vi sidder klar til at hjælpe dig alle hverdage kl. 9:00 – 16:00 på telefon +45 33 42 37 10. Husk, at du selv kan finde svar på meget og gøre mange ting i appen og Netbank. 


Jeg har ikke appen
Du kan hente appen Dit Guldkort via App store eller Google Play.



Hvordan får jeg adgang til jeres Netbank?
Du logger på Netbank med dit NemID via plusguldkort.dk.

Har du ikke NemID?
Kontakt din bank, hvis du ønsker at få tilsendt et NemID, eller bestil et på NemIDs egen hjemmeside. Hvis du har yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice, som sidder klar til at hjælpe dig mandag til fredag fra 9.00 til 16.00. –


Jeg kan ikke betale min faktura
Hvis du befinder dig i en situation, hvor du helt eller delvist mister din indkomst, som gør, at du har svært ved at betale, så vil vi gøre vores bedste for at finde en løsning sammen med dig, så du ikke ender i et rykkerforløb. Kontakt kundeservice alle hverdage kl. 9:00 - 16:00 på telefon: +45 33 42 37 10.