Hvordan gør jeg indsigelse over en behandlet klage over en transaktion?
Ønsker du at gøre indsigelse over en behandlet klage, så skal du skrive til Entercard Danmarks klageansvarlige.
Brug adressen:
kundeservice.plusguldkort@entercard.com
att.: Klageansvarlig
eller
PlusGuldkort
Arne Jacobsens Allé 13, 6.
2300 København S
Husk, at markere brevet ”Til Klageansvarlige”
Indsigelser og klager
En indsigelse er en meddelelse fra dig til os. at der er sket køb på dit PlusGuldkort, som du ikke mener at have foretaget.
Sådan reklamerer du over en transaktion
- Log ind i Netbanken med dit MitID
- Klik på 'Se kort'
- Vælg 'Reklamér over transaktion'
- Angiv, om du fortsat har dit kort eller om det er mistet/stjålet.
- Vælg transaktion(er), du ønsker at gøre indsigelse på
- Vælg en årsag til indsigelsen
- Vedlæg den dokumentation, som er påkrævet, og som eventuelt kan hjælpe din sag
- Underskriv og bekræft med MitID
Nej. Du kan ikke gøre indsigelse mod eksempelvis priser og vilkår. Disse ligger fast som en del af den aftale, du indgår, når du ansøger om et PlusGuldkort.